منچستر یونایتد - سوانسی : خدانگهدار سر,کبیر/پایان سلطنت سرالکس فرگوسن در تئاتر رویاها

 

Rooney & Moyes - Manchester United
Perform
  ترکیب احتمالی

یونایتد

De Gea
Jones, Ferdinand, Vidic, Evra
Valencia, Carrick, Scholes, Kagawa

Van Persie, Chicharito
سوانسی

Tremmel
Rangel, Williams, Monk, Davies

Britton, De Guzman
Routledge, Pablo, Dyer
Shechter

سرالکس فرگوسن سرمربی شیاطین سرخ در آستانه این بازی که به نوعی آخرین بازی خانگی او به عنوان سرمربی یونایتد بعد از 26 سال خواهد بود نگرانی هایی از بابت محرومیت یا مصدومیت جدید بازیکنانش دارد.

با تمام این اوصاف وین رونی که شایعات پیرامون خروج او از باشگاه منچستر یونایتد روز به روز شدت می گیرید ممکن است در این بازی از او استفاده نشود-گفته می شود این مهاجم 27 ساله از باشگاه درخواست فروشش به باشگاهی دیگر را کرده.

قهرمان این فصل لیگ برتر جزیره مجبور است بدون رافائل دفاع راست خود برابر قوها صف آرایی کند پس از آنکه این بازیکن برزیلی به داوید لوئیس هم وطن خود در جریان بازی برابر چلسی ضربه ای وارد کرد که منجر به اخراج او از مسابقه شد و حالا در بازی یکشنبه عصر محرومیت اش را سپری خواهد کرد.

دنی ولبک مصاف یکشنبه شب برابر آبی های لندن را به دلیل مصدومیت از دست داده بود اما از او می توان برای این بازی در ترکیب اصلی 11 نفره استفاده کرد در حالی که اشلی یونگ و دارن فلچر تا پایان فصل در دسترس نیستند.

مایکل لادروپ سرمربی حال حاضر سوانسی یکی از گزینه های مربی گری در اورتون برای فصل آینده می باشد پس از انکه دیوید مویس رسما به عنوان سرمربی فصل آینده منچستر یونایتد معرفی شد تا پس از 26 سال راه سرمربی هم وطن اسکاتلندی اش ،فرگوسن را ادامه دهد.

به نظر می رسد سوانسی در این بازی نمی تواند از میچو بهترین گلزن تیمش در سفر به ورزشگاه اولدترافورد استفاده کند.

مایکل وورم دروازه بان  که از ناحیه سر در جریان دیدار گذشته تیمش برابر ویگان آسیب دیده ممکن است به این بازی نرسد در حالی که کی سونگ ینگ هافبک احتمالا پس از غیبت در دو بازی اخیر تیمش می تواند در این بازی به میدان برود.

همچنین چیکو فلورس و رولاند لاما که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده اند احتمالا به ترکیب باز خواهند گشت.


  آیا می دانستید؟
  • سرالکس فرگوسن ( تصویر سمت راست ) بعد از انجام 1498 بازی به عنوان سرمربی شیاطین سرخ یکشنبه عصر برای آخرین بار در اولدترافورد بر روی نیمکت مربی گری یونایتد می نشیند.او 894 بازی از 1498 بازی را برد و 337 مساوی کسب کرده در حالی 267 بار نیز تن به شکست داده.
  • این مرد موفق اسکاتلندی یکشنبه عصر قهرمانی شماره 13 را همراه با منچستر یونایند در لیگ برتر جزیره را جشن خواهد گرفت - قهرمانی شماره 20 در مجموع برای یونایتد.
  • دو پیروزی در دو بازی پایانی فصل به معنی رسیدن یونایتد به امتیاز 91 بوده که از این حیث با رکورد دومین بیشترین امتیاز کسب شده در لیگ برتر جزیره که در فصل 00-1990 کسب کرده بودند برابری می کنند.بیشترین امیتازی که منچستر یونایتد در تاریخ باشگاه اش در لیگ کسب کرده مربوط به فصل 94-1993 می شود،جایی که آن ها برای دومین فصل متوالی با رسیدن به تعداد امتیازات 94 به قهرمانی در لیگ دست یافتند.
  • گلی که  شیچتر مهاجم سوانسی در جریان پیروزی 2-3 برابر ویگان به ثمر رساند نخستین گلش برای این باشگاه محسوب می شود بعد از آنکه در اکتبر 2011 کایزرسلاوترن و بوندس لیگا را به مقصد سوانسی ترک کرد ( حدود 18 ماه قبل ).
  • این باشگاه ولزی می تواند در صورت کسب پیروزی برابر منچستر یونایتد، حضورش در نیمه بالای جدول را مسجل کند.بعد از انجام 36 بازی آنها تنها یک امتیاز از 47 امتیازی که فصل گذشته کسب کردند دارند زمانی که آنها با قرار گرفتن در رده یازدهم به کار خود پایان دادند.
  • سوانسی ( تیم نهم جدول ) به همراه وستبروم تیم هشتم جدول تنها تیم هایی هستند که  در لیگ برتر جزیره تفاضل گل 0 دارند.هیچ تیمی بعد از تاتنهام در فصل 09-2008 نتوانسته با تفاضل گل 0 فصل را به پایان برساند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 ا 12:53 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.